woensdag 25 maart 2015

Opgeruimde box

Ons mannetje wordt enorm verwend met cadeautjes, z'n box lag steeds voller en een opruimzak voor aan de box zat al tijden in mijn hoofd, voor de bevalling geen tijd voor gehad...nu wel :)

Ik gebruikte een canvas, ook besteld aan de andere kant van de oceaan. De laatste 7/8 yard, lucky me! de stof is nu weer bestelbaar maar deze moest mee in de grote bestelling die ik samen met mijn buufin deed. Ik vulde deze geweldige stof aan met mijn favoriete stipje op dit moment.
Ik verdiepte de vakken, sloeg drukknopen in de lussen en vulde daarna de zakken met alles wat in de box langzaamaan in de weg begint te liggen.
Dit geweldige schaap maakte mijn collega voor ons mannetje! Jaloers op haar haaktalent ;)

7 opmerkingen:

  1. Superhandig!
    Liefs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh... ik ben ook soms jaloers op het haaktalent van anderen. Dat schaapje is echt beeldig!!
    Je opbergzakje is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En wat een toffe stoffencombinatie, helemaal mijn ding :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideaal. En wat heb je prachtige stofjes gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen