vrijdag 24 april 2015

Duimen voor droog weer...

Maandag is het Koningsdag, en dan kunnen de kinderen van het dorp spulletjes verkopen bij onze Pekhoeve. Ons wintermeisje vond het vorig jaar geweldig om de spulletjes die mama had gemaakt te verkopen, dus dit jaar staan we er weer :)
Ze heeft zelf ook het een en ander gemaakt met strijkkralen (die laten we nog zien als alles af is :) en ik deed aan bandwerk met de (restjes van de) stofjes die ik nog had liggen. 
Brillenhoesjes
Knikkerzakken
Konijnenoren
Zeverslabbetjes
De waren mogen maximaal 5 euro kosten, vandaar geen tassen. Misschien maak ik nog wat etui's en ook ben ik pas op 5 slabbetjes dus ook die moeten nog bijgemaakt! 
Nu duimen dat het droog wordt.....maandag is tot nu toe niet de dag met het mooiste weer volgende week...Duimen jullie mee??

7 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Ik blijf die konijnenoren geweldig vinden :-)

    Ik duim voor mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het er geweldig uitzien...dat verkoopt vast snel...op naar mooi weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk duimen wij mee voor mooi weer en veel volk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er feestelijk uit! Hier is het prachtig weer, hopelijk bij jullie ook. Heb je veel verkocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben al op zoek naar je shopje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb een fotoalbum met wat spulletjes op mijn FBpagina, eerste spulletjes er op gezet, de rest volgt morgen :) Foto's in de schemer werken niet :)

      Verwijderen