zaterdag 18 april 2015

Indian Dreams

Aan een slaapzakje heeft ons mannetje natuurlijk niet genoeg, een tweede was snel gemaakt. Omdat we nog in de indianensferen zijn door de Tipi koos ik dit stofje van Art Gallery, uit de Indian Summer collectie, het effen stofje is van Noeks. Als tussenvoering gebruikte ik een katoenen batting die zo ook bij quilts gebruiken.  Knoopjes kocht ik bij de Action, af en toe de moeite waard om even binnen te gaan deze houten knoopjes zijn in elk geval een schot in de roos. Ik gebruikte wederom het  super patroon Lua. In een avond een slaapzak, volledig naar mijn wens. Er gaan er nog meer komen, dit is namelijk het kleinste maatje en de kleine man groeit goed :) Als kraamkadootje zal hij ook regelmatig gemaakt gaan worden, verse papa's en mama's zullen van een slaapzakje toch ook net zo blij worden als ik tijdens maken?

Sweet dreams lief Manneke!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stofje! Vanaf wanneer sliep je minimannetje in deze slaapzak? Ik ben zo benieuwd hoe snel ik hem kan gebruiken voor mijn zoon-in-wording.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn mannetje is nu 3,5 maand, ben de slaapzak 3 weken geleden gaan gebruiken, hij trapte zich steeds bloot. Ik heb alles katoen gehouden, voering, tussenvoering en buitenstof

      Verwijderen
    2. Ik heb de binnenkant van een hydrofielluier gemaakt en de buitenkant katoen. Geen tussenvoering omdat ik hoop dat het vrij warm is als ik hem ga gebruiken. Leuk! :)

      Verwijderen