zaterdag 30 mei 2015

Zo varen de scheepjes voorbij...

Het lievelingsliedjes van onze kleine man op dit moment, helemaal dubbel van het lachen is hij als je het met hem zingt! Maar ja hij lacht ook echt bijna heel de dag...Alleen als ik te lang wacht voor de voeding omdat er nog even iets anders tussendoor komt dan is hij niet tevreden....En dat mag ;)

Toen ik gisteren op de markt de nieuwe collectie van Soft Cactus tegen kwam viel ik voor dit stofje, ik was al even op zoek naar een stofje voor het jasje uit "Zo Geknipt 1". De voering, Katoen fleece 90% katoen, 10% polyester, lag al even geknipt. Ik kocht er gele paspel bij, maar helaas het reststuk wat ik mee kreeg was toch te kort. Ik pakte mijn eigen doos met paspel en vond daar grasgroen, meer dan genoeg...en ja er zit een heel dun lijntje van hetzelfde groen in de stof. In een avondje in elkaar...en ja daar hou ik van....een avondprojectjes...of max 2 :)
Het jasje is nog wat te groot, maar ons mannetje groeit als kool op mijn eigen melk dus dat komt vanzelf goed!


12 opmerkingen:

  1. Leuk!! En een heerlijke lachebek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat soort avondprojectjes ja en dan zo beloond worden met een lach!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, en wat een dotje! En goed dat hij zo flink groeit, mamapower!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schoon ...ga ook beginnen aan een jasje om te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor die groene paspel, heerlijk kind!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!
    Zowel het ventje als het jasje :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk geworden!! Staat lekker fris die groene paspel. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk, mijn zoontje heeft ook zo een jasje (3 eigenlijk, ik durf wel eens te overdrijven) :-)

    BeantwoordenVerwijderen