zondag 7 juni 2015

Schip Ahoy

Vrijdag lanceerde Jess van Craftiness is not optional een patroon voor een meidentopje. Ik was gelijk verkocht, dook mijn kleine stoffenvoorraad in en maakt gisterenavond 2 tops :). Nu eens niet iets voor de kleine man, maar voor de Dametjes hier in huis. De meiden willen niet poseren vandaag...gelukkig is er altijd nog een deur en een kledinghangertje 

Er gaat een half metertje in. Het bovenste stofje is van Robert Kaufman en de het streepje ligt al even en komt volgens mij van iemand anders zijn stoffenvoorraad. 

8 opmerkingen:

  1. Leuk met die ankers!! Mooi gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig, ik ben benieuwd naar aanfoto's! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga mijn best doen....maar ze hebben hier nog al een eigen wil....Zeker als het om op de foto gaan gaat...

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Heb de 4/5 jaar gemaakt, past beide dames, met maatje 104 en 116 :)

      Verwijderen
  4. ik zag het ook passeren bij Jess, maar bijlange nog geen tijd gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh supermooi! Had het al gepind trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen