zondag 12 juli 2015

De wielen van de bus....& Give Away

Van Keetje Knutsel mocht ik een stofje uitkiezen van Froy & Dind, mooie soepele biologische tricot met hele leuke printjes. Ik koos voor de bussen en had al gelijk een bestemming ervoor. Een korte broek volgens dit patroon. Want tja dat mannetje groeit als kool! 
Ik zette er een hoog boord bij de taille, en gebruikte de boordstof binnenstebuiten zodat er een ribbel zichtbaar wordt. Ik had voor het broekje een coupon van 50X85cm, meer dan genoeg voor het broekje en van het restje maakte ik een zeverslabje. Keetje Knutsel heeft nog veel meer mooie stofjes van Froy & Dind, maar ook van Petit Pan, Moda en Lillestof dus neem zeker eens een kijkje bij deze shop!
Stoffe Sas maakte de opdruk voor het shirtje en het fijne is, ze sneed er 2!!! Dus de citroen gele opdruk (precies de kleur van het geel in het stofje) van de VWbus kun je winnen! Leuk voor op een shirtje maar ook op een tas zal hij de boel opvrolijken :) 
Wat moet je doen?
* Volg mij op FB of hier op de blog
* Geef hieronder een reactie of op FB en vermeld er ook in of je volger bent op FB of hier op de blog.
* Delen mag natuurlijk!
Op 26 juli trek ik een winnaar!

36 opmerkingen:

  1. Ik doe zeer graag mee.....heb een vriendin die hier helemaal nuts van is. Ik doe ook mee via FB.
    Enne het broekje is te gek...wat een heerlijkheid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook graag mee en volg via bloglovin :)
    Mooi setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe heel graag mee. Ik volg je via Bloglovin.
    Deze zou super leuk zijn voor mijn zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, één van mijn petekindjes zou er heel blij mee zijn. Ik volg je via de blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn man is gek van deze bussen. Een t-shirt pimpen voor mijn zoon zou heel leuk zijn. Ik volg via blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk broekje en daar heb je niet veel stof voor nodig :)

    En ... Oooh leuk, hier in huis een hele grote fan van VW busjes!
    En ik ben volger via bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig broekje!!
    En die gele vw-bus is ook geweldig. Ik zou 'm graag willen winnen.
    Zo'n bus op een t-shirt zou m'n zoontje heel leuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ik ben fan van VW busjes, dus dit wil ik graag winnen. Ik volg je blog met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volg op de blog en doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is heel mooi! Ik volg je via bloglovin. Ik doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een leuke give away dat busje zou ik dolgraag willen winnen, wie weet eindigt hij dan op een Tante Betsy jurk...zou ook de bomb zijn ;).
    Volgen doe ik je hier al, maar nu net ook via Facebook. Ennuh het broekje en zeverdoekje met bus patroon is ook übercute <3.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag mee. Ben dol op VW-busjes. Ik volg je op beide media (FB en blog) Het broekje is super en mooi gecombineerd met een super t-shirt erbij !
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh hier waag ik graag een kans voor!
    Ik zou hem cadeau op een shirt cadeau doen aan de kleine van een groot VW bus liefhebber die zijn eigen VW zelfs een naam heeft gegeven, haha, dan ben je toch echt fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig broekje! En een mooie flok van de vw bus wil ik graag winnen. Ik volg je via je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi setje! Leuk snoetje. Ik doe graag mee voor mijn kleinzoon die een enorme fan is van deze busjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super lief broekje, en die beentjes, <3

    Ik loot graag mee voor die toffe vw!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doe graag mee voor zo'n mooie flock! Volg je via bloglovin' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke foto's en wat een tof broekje ...ik doe mee en volg via BL

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een tof setje!!
    Ik doe dan ook heel graag mee, zou super zijn om op een tas te flocken!! Ik volg je al een tijdje via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, wat leuk, dat broekje én de flock! Ik doe graag mee, want dat zelf uitknippen van die flockfolie ben ik al lang beu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe heel graag mee, ik zou deze gebruiken voor een shirt voor vriendjelief, die is namelijk aan het uitkijken voor zijn eerste vw-busje te kopen. Ik ben volger van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe graag mee, die bus zal geweldig staan op de buik van mijn zoontje. Ik volg je via bloglovin, met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik doe heel graag mee en volg je blog
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WAT een toffe kerel!!!!
    die bus zou mijn ventje ook wel tof vinden want alles wat wielen heeft is COOL :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is al een flink bazeke! Leuk broekje, zo'n zou ik er ook eens moeten maken....
    Ik doe graag mee, ik heb wel een petekindje dat ik hiermee blij kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig, ik volg je via bloglovin en ben weg van het busje😊

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijnpetekindje zou hier dolblij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wil graag mee doen want mijn broer is fan van het busje,heeft sinds vandaag zijn nummerplaat om met "Olga" de weg op te kunnen en hij wordt volgende maand 40 dus dan zou ik iets leuks daar mee kunnen maken voor hem.Ik volg je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Doe graag mee voor mijn petekindje Briek! Ik volg je via Bloglovin.
    Schattig ventje,hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe heel graag mee, in januari word ik tante, dus hier kan ik zeker iets leuks mee maken 😊
    Ik volg je via rss feeds en op facebook.
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk voor mijn zoontjes nieuwe body te pimpen!! Ik volg je blog.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen