woensdag 8 juli 2015

Juffendag

Bij ons op school vieren alle kleuterjuffen tegelijk hun verjaardag. Op juffendag. De middelste is inmiddels bij de kleuters begonnen in een schattig klein klasje in wat normaal de teamkamer is van de school, bij een net startende jonge (maar hele fijne) juf. En tja bij Juffendag horen cadeautjes.
We hebben alle 16 kleutertjes uit de klas van ons Lentekind thuis met hun papa en/of mama een bloem laten knutselen op een ballonnenstokje van de plaatselijke super.
Die bloemen horen natuurlijk in een vaas, ik keek schoonzus lief aan en bestelde van haar 16 namen en een bedanktekst. Zij heeft zo'n hele fijne Cameo waar ik heel graag gebruik van maak....geen geknip meer voor mij dan wacht ik wel een paar dagen bij de brievenbus :)
Ook kwam ik een boekje tegen, een soort vriendenboekje maar dan voor de leukste juf (of meester). Deze ging de klas rond en was net op tijd ingevuld door iedereen voor juffendag.

En wat denken jullie? Tof cadeau voor een startende juf?

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, die bloemen...
    En dat boekje kreeg ik ook van mijn klas op het einde van het schooljaar, het meest originele cadeautje ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Daar zal de juf wel heel erg blij mee geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen