zondag 29 november 2015

Bandwerk An-tasje

Ik had behoefte aan wat bandwerk en wat voorraad voor in de kast...En toen kwam An met haar patroontje voor haar An-tasje. Ik knipte en streek de ene avondje en de andere avond stikte ik in een uurtje 5 tasjes in elkaar. Heerlijk patroontje, prima te doen. Gouden en zilveren paspel tussen de stofjes...over de knoopjes ben ik nog niet uit maar ja....zelf zonder knoopjes zijn ze mooi!
Het winterkind zag de tasjes en besloot: dit tasje wil ik zelf maken...Het ligt inmiddels ook geknipt en vandaag gaan we aan de slag om het in elkaar te zetten. Zou ze toch ook besmet gaan worden met de naaimicrobe....


8 opmerkingen:

  1. Ooh, wat zijn ze mooi. Ik heb ook al een reeksje gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er van de week ook eens werk van maken!Leuke stoffencombinaties heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoeaaaa!!! wat een leuke mix and match!!! Prachtig! Tof om te zien dat het patroontje in de smaak valt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u!! En dan zijn het stofjes van de Wibra...Kon ze niet laten liggen :)

      Verwijderen
  4. Fijn stapeltje! Daar wil ik me ook nog eens aan wagen binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ze zijn mooi! Staat hier ook op nummer 1 op de planning! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier ondertussen ook 5 exemplaartjes gemaakt, eerst nog een paar extra maken en dan komen ze ook op de blog :) maar wat lees ik, 5 tasjes in 1 uur genaaid? Euh, bij mij zijn dat er 2 per uur :s

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alleen het stikken nog....de avond ervoor had ik alles geknipt en gestreken ;)

      Verwijderen