maandag 9 november 2015

Lekker warm, maar dan dubbel

Toen mijn lieve schoonzus in de lente vertelde dat ze zwanger was, beloofde ik haar om een dekentje voor de wagen te haken....een dekentje....maar een paar weken later werden er 2 kleine babytjes gezien op de echo...ze zijn vast even wit om de neus geweest want van 2 kids naar 4 kids is een enorme stap. Maar natuurlijk stik en stik gelukkig dat er nog 2 wondertjes zouden gaan geboren worden.

En van de week zijn mijn neefjes dan eindelijk geboren na ruim 37 weken! Super gedaan! Door zowel de mannen als de mama! En wat zijn ze leuk, lief en geweldig, hopeloos verliefd op de 2 nieuwe mannen in onze familie! 

Omdat het er 2 werden en ik gelukkig met 20 weken mocht horen wat het werd waren de 2 dekentjes ongeveer 3 weken geleden af. 
De dekentjes ging in de kraammand, nou ja manden, want ook die kwamen met zijn 2tjes. Mijn Zusje en ik verzamelde van alles en kwamen tot 2 keer 8 cadeautjes. Voor de eerste 8 dagen 1 pakje per dag. De kraammand is een traditie bij ons, ik kreeg er ook bij alle 3 een. En niets is leuker dan 's morgens een pakje uit te mogen pakken en de dag te beginnen in de kraamweek.



De manden zijn van de HEMA
net als deze & deze.
We bestelden bij Roozje 2 kaartjes voor aan de manden en de Mijlpaalkaarten.
Verder pakten we van Weleda de bad en douchespulletjes in, heerlijk zacht voor de kleine mannen.
Ik maakte zelf 2 kleine mutsjes met bijpassende broekjes. Helaas geen foto van maar wie weet komt die nog als ze het aan hebben
Natuurlijk kon een boekje niet ontbreken, we kozen voor 2 boekjes van Nijntje.
En bij Dille & Kamille kochten we 2 houten autootjes. Ook het inpakpapier en de labels komen daarvandaan.

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieve dekentjes. En ruim 37 weken, dat is netjes inderdaad.
    Leuk he, een kraammand maken, ik maak er eentje voor mijn broer en schoonzus 😊.

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat een prachtig samengesteld cadeau met alles (zelfgemaakt) erin! Zal ze zeker blij mee zijn geweest, niet? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo prachtig gemaakt! De kleuren zijn top, heerlijke dekentjes om onder te soezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hè zo'n kraammand. Ik kreeg er ook 3 en gaf mijn schoonzus er 2 jaar geleden ook 1.
    De dekens zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof idee zo'n kraammand!Nog nooit van gehoord maar ik ga het proberen te onthouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen