dinsdag 26 januari 2016

Audrey Pouch (Pin it&Make it #4)

De oudste heeft het ene feestje na het andere en dat vroeg om nog wat handgemaakte cadeautjes voor 8 jarige meisjes. Ik heb tijden geleden dit tasje gepint en de afgelopen jaren regelmatig gemaakt. Ik haalde deze pin nogmaals naar boven en deed aan een avondje bandwerk met wat restjes Petit Pan en een nieuw stofje dat ik in de uitverkoop kocht.


Nu alleen nog wat vulling en het dametje kan op feest :)
En nu duik ik in een hoop glitter met bont...nog veel te doen voordat we kunnen carnavallen met het hele gezin....

13 opmerkingen:

  1. leuke combi's heb je gemaakt. Leuk modelletje ook. mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee om handgemaakte geschenkjes voor de vriendinnetjes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om helemaal vrolijk van te worden! Mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt me heel handig om zo'n voorraadje klaar te hebben tegen dat er weer een uitnodiging komt. Wie weet kan ik mezelf ook ooit bewegen tot zo'n bandwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas is dit bandwerk eind februari al weer op... ;)

      Verwijderen
  5. Glitter met bont? Ik ben benieuwd! :)
    Hele leuke tasjes! Goed idee om die voor handen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi model van tasje met die gebogen bovenrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk en persoonlijk! Mooi!!

    Hier schuif ik het carnavalprojectje ook maar vooruit... alleen voor de zoon gelukkig, maar toch... :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig tasje, weer eens een andere vorm!

    BeantwoordenVerwijderen