woensdag 6 januari 2016

#Liladressjumpsuit

Hoera ik mocht testen!!!
Het Lila Dress Jumpsuit patroon van Lily en Woody in samenwerking met Compagnie-M. Het is een heerlijk patroon en de jumpsuit kan ook zeker voor jongens, op meerdere blogs is te zien tijdens de blogtoer deze week, vandaag mag ik de mijne showen. 

Ik maakte de Jumpsuit versie voor mijn vandaag eenjarige mannetje. De eerste versie was wat ruim, kwam doordat ik een maat te groot gemaakt had (gelukkig hij is toch nog iets kleiner dan ik dacht :) ) en het patroon nog wat aanpassing nodig had. Het patroon werd door Marte en Sylvia iets aangepast en zie daar een super goed passende baggy jumpsuit voor mijn vriendje!
Hij is van tricot, gemaakt met de lockmachine met her en der een stuk met de naaimachine. Hij gaat makkelijk aan en uit Er zitten alleen aan de onderkant drukkertjes om het verschonen makkelijk te laten gebeuren. Want tja om het dan helemaal uit moeten doen is niet handig.
Mijn kleine vriendje kan in het pak heerlijk spelen, kruipen en een start maken met stappen <3



Het patroon is verkrijgbaar via de shop van Compagnie-M en koop je hem deze week betaal je 10% minder met de code LILA10. Het patroon kun je zowel in zowel PDF als in een papieren versie krijgen. 
Daarnaast geven Sylvia en Marte via hun blog elke dag stofjes weg dus hou de blogs in de gaten en succes als je een kansje waagt! Ik doe zeker mee want de stoffen die ze weg geven zijn prachtig!

11 opmerkingen:

  1. wat mooi! Daar gaat je zoontje heerlijk in kunnen spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat er fantastisch mee! En dat guitige snoetje op de foto's, TOP :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een heel originele, leuk tricot! Schattig kereltje in zijn jumpsuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een ideaal speelpakje, hé ! Supermooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook een leukerd, zowel het pakje als het mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo guitig, je mannetje! En dat stofje is echt een top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh goodness, the cheeky look in the second last photo is just too cute!!! Love your jumpsuit :) Perfect for a busy gorgeous boy :)

    BeantwoordenVerwijderen