vrijdag 22 januari 2016

Ook al is het nu best koud...

Ik zorg alvast voor een zomers gevoel :) Ik kwam dit stofje tegen in de uitverkoop bij Liesellove  en zag er een rokje in voor het jongste dametje...De oudste wordt vaak schattig genoemd en weigert daarom pertinent om rokjes te dragen.....gelukkig draagt het jongste dametje niets liever dan rokjes. Ik maakte een simpel rimpelrokje met 2 keer de breedte van de stof. In de tailleband zit knoopsgaten elastiek, zo kan ze hem makkelijk aan en uit doen, voor een kleuter toch wel erg makkelijk.
En ik moet zeggen ik ben verliefd, wit shirt erop, rood vestje en dat vestje zal ik school dan weer moeten zoeken want 1 keer per week loop ik de klas wel in en haal dan gemiddeld 4 kledingstukken van haar uit de klas... er over en een legging of kniekousen voor de warmte. Instant zomergevoel :)

 Tailleband: sketch basic cherry 
Rokje: Seaside Village

12 opmerkingen:

  1. Oh, dit is werkelijk prachtig! Ik wil NU lente :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super met die cherry tailleband erbij, het zonnetje begint ervan te schijnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh echt superknap!
    Ik krijg echt al zin in de zomer nu. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Ondanks de winter naaisels op mijn planning, voel ik de zon al komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik 's ochtends in het donker en bij vriestemperaturen met de fiets vertrek dan denk ik ook steevast: Laat die zomer maar komen!
    En dat fleurige rokje versterkt alleen maar dat gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zalig...heb je ergens een handleiding die we kunnen volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke combinatie met die rode Sketch! Die stof past toch werkelijk overal bij hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zomersrokje :-) Ik begin ook al aan enkele lente/zomer stuks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel tof. Ik zit nog volop in de winternaaisels, maar jij laat me de lente toch al wat voelen.

    BeantwoordenVerwijderen