dinsdag 12 januari 2016

Pin it & Make it #2

Deze week maakte ik nog niets met de naaimachine van mijn Pinterestborden maar ik kookte bijna heel de week met recepten van mijn Kokenbord. En dat beviel. Stuk voor stuk zijn de recepten hier in huis goed ontvangen, al kan het hier ook altijd zo zijn dat er een roept dat ze het niet lust...en vervolgens eet ze het wel. Meeste stemmen gelden hier in huis dus alle recepten van deze week ga ik zeker nog eens maken :)

Vooral de Creamy chicken & Mushroom soup viel in de smaak. Wij eten hier in huis ook heel graag soep :) Een hele rijke soep voor dagen met veel regen en wind :) De kleine man at de kip en de groenten uit de soep en zat te smullen!



Pin it & Make it is een idee van Liesellove.

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Was ook echt heel lekker! Zo'n soep die je na een lange boswandeling eet met een dikke trui aan, kachel aan :)

      Verwijderen
  2. Mmmm. Het zorg weer voor extra "Pin-verkeer". Ik doe ook mee aan de Pin it Make it.
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja...door al die pins van anderen komen er alleen maar meer ideeën bij ipv dat er ideeën "afgestreept" kunnen worden....;)

      Verwijderen
  3. Aha! Die pinde ik een hele tijd geleden ook en staat eveneens op de planning voor mijn Pin it & Make it uitdaging. Ziet er erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb ik nu eens zin in! Ik doe ook mee met Pin it & Make it, maar door alle leuke ideetjes die ik nu tegen kom, raken mijn borden alleen maar voller. Nog veel werk aan de winkel dus :)

    BeantwoordenVerwijderen