maandag 11 januari 2016

Slaap lekker, lief vriendje

Oh wat hou ik toch van dit patroon, de Lua slaapzak. Echt een top cadeautje voor een pasgeboren baby en dus maakte ik er nog een. Het prachtige Polar Bear stofje uit de nieuwe serie van Soft Cactus vond ik echt een slaapzakkenstofje en kocht ik bij Liesellove. Het stofje is wat dikker van kwaliteit dan de stofjes uit de series hiervoor maar nog steeds heerlijk zacht. Ik voerde met effen witte flanel en deed katoenen batting tussen de twee lagen stof. De blinde rits kocht ik via Etsy en de houten knoopjes zijn van de Action.
Slaap lekker, lief nieuw vriendje.

14 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad ideale stof voor zo'n slaapzakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Het lijkt mij ook leuk om te maken! Is die tussenvoeging duur, want dat houdt me een beetje tegen, eerlijk gezegd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ligt eraan wat je duur vindt denk ik....Heb de link waar ik de tussenvoering koop toegevoegd in mijn blog. De tussenvoering is 228 breed, ik haal uit 1 meter 2 slaapzakken van de grotere maat.

      Verwijderen
  3. Oh wat een mooie slaapzak, wie wil daar nu niet in slapen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die zal heerlijk dromen ...ik maakte hem ook al een paar keer en altijd een succes om kado te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mooiste slaapzak die ik ooit gezien heb!! Ik stond laatst ook naar dat stofje te kijken, vind het prachtig maar wist niet meteen wat ik ermee zou kunnen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijke slaapzak, ik zou er zo mee in kruipen op deze koude ochtend… :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, zo mooi! Dat stofje is perfect voor een slaapzakje. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die gaat bere-goed slapen!
    een heel mooi-ke
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi met dat stofje! Ik heb de zwarte versie liggen, dat zou ook wel eens een Lua'tje kunnen worden...

    BeantwoordenVerwijderen