dinsdag 5 januari 2016

Trakteren (Pin it & Make it #1)

De oudste werd in de kerstvakantie 7, ja echt 7....time flies. En vandaag trakteert ze op school. Samen met haar zat ik op Pinterest ideeën op te doen voor haar traktatie. Ze is enorm bezig met de natuur, hoe alles groeit, wat er allemaal te vinden is....
Van de week kwam er ook een oproep van Liesellove, om de pins ook te gebruiken die je allemaal pint , ik doe mee. Ik weet niet of het wekelijks gaat lukken paar de eerste week is het dan al gelukt :)




In de potjes bakte ik een cupcake, erover zitten fijn gemalen oreokoekjes, blaadjes van marsepein en de worm om het af te maken! De juffen en meesters krijgen hetzelfde. Ochtendje werk maar wel een super leuk resultaat en de jarige is er helemaal blij mee!
Eet smakelijk.
Om de traktatie vervoerd te krijgen verzon ik een bijpassende oplossing!


10 opmerkingen:

  1. Heerlijke traktatie :-)
    en goed dat je meedoet ;-)
    door die massale reactie voel ik voor mezelf nu wel wat meer druk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschrikkelijk leuke traktatie! Origineel!!! Ga ik onthouden! Groetsels, Agatha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Het transportidee is super goed gevonden! Ooit maakte ik iets soortgelijks maar met chocoladepudding ipv cupcake. Daar waren onze meisjes niet echt gek van. Dus deze ga ik nog wel eens proberen. Gepind! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoonweg WAUW! Tegen de tijd dat ik dit moet doen hoop ik dat ik me deze post herinner. Echt zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Een idee waar je die potjes voor een acceptabele prijs kan scoren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.cchobby.nl/bloempot-d-3-4-cm-48-stuks hier bijvoorbeeld.

      Verwijderen