donderdag 25 februari 2016

FEEST!! & Give away!

Het vandaag een feest hier! Ik ben een jaartje ouder geworden, na een jaar wat pittig is geweest en een jaar waar ik mijzelf,na de heftige bevalling van de jongste, volledig kwijt was geraakt, heb ik mijzelf weer teruggevonden. ( met dank aan een hele goede vrouwencoach) Ik kan nu eindelijk zeggen het gaat goed, heel goed.


Omdat te vieren en om te vieren dat ik 300 volgers heb op facebook en 700 op Bloglovin geef ik wat weg.


Een costumized slaapzak, in maatje 0-6 maanden omdat ik het heel fijn gevonden heb om deze het afgelopen jaar te maken :)


Wat moet je doen:


* Volg mij via bloglovin of blogger of Facebook

* Laat een reactie hier achter of op Facebook  
* Delen mag!
* En duim, duim, duim :)
* Op 10 maart trek ik een winnaar!




23 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd ! Wat fijn dat je zo lekker in je vel zit !Ik duim🤗🎁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat!! En 10 maart dat is my lucky day! Wel ja toch1 ervan want dan is mijn jongste dochter jarig! Woehoe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op slaapzakken dus ik doe graag mee en duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een slaapzak zou een leuk kadootje zijn voor mijn zwangere nichtje. Maar ik vind het vooral fijn om te lezen dat het weer goed met je gaat! En 700 volgers wauw!! Je doet het goed! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk te horen dat je terug je draai gevonden hebt, ik hoop dat dat hier binnenkort ook het geval is. Ik doe graag mee voor mijn 6 weken oude zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiep hiep hoera!! Ik doe graag mee voor de slaapzak voor mijn kersvers metekindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa! Ik doe graag mee voor mijn baby nr4 die wij rond mei mogen verwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je verjaardag,fijn dat je er weer staat en ik ga de anderen een kansje gunnen want hier geen baby's meer in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, dit idd een fijn bericht op alle vlak!
    Ook graag een lootje voor mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat, ik doe graag mee! En zo herkenbaar, die zoektocht naar jezelf na een zwangerschap...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dikke proficiat en.. hoedje af dat je zo iets moois wilt delen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk zeg ...proficiat ...ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd, wauw, wat fijn om te lezen dat je er dan weer helemaal bent, en dat alles beter is dan voorheen....geniet ervan,...o echt iets om dus te vieren....ik doe graag mee....wat lijkt me dat leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je verjaardag en je hervonden ik, fijn joh! Ik die heel graag mee, want ik vind jouw slaapzakken altijd zo mooi! Helaas is de tweeling te groot voor deze maar, maar ik heb een stel lieve neefjes op voorraad, mocht ik de gelukkige zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd lieverd. Wat rot dat het zo'n moeilijk jaar is geweest, maar blij te horen dat je er aan de goede kant uit bent gekomen. Ik ben helemaal fan van je leuke slaapzakken, dus ik doe graag mee. Je weet wie het gelukkige mannetje zal zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik volg je blog via Bloglovin :). Ik doe graag mee met de give away, omdat ik nog wel wat babytjes op komst weet. Mijn eigen babytje is namelijk al bijna een jaar, en zal er niet meer in passen :(. Tenzij je natuurlijk eentje groter wil maken :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, en boerke als ik ben vergeet ik je te feliciteren zeg! Mijn excuus!
      Van harte proficiat!

      Verwijderen
  17. Gelukkige verjaardag! Wat fijn dat je je terug beter voelt... Ik waag graag mijn kans want ook hier in de naaste familie zijn nog wat baby'tjes op komst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zelf heb ik geen kleine kinderen meer, maar binnenkort komt er een klein wonder de wereld op die ik heel graag met jouw custom made slaapzak wil verwennen.
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd en fijn te horen dat je jezelf terug gevonden hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Late gelukkige verjaardag!
    Blij dat het terug beter met je gaat!
    En nu op een jaar vol goede dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat! Ik heb geen kindjes meer die in die maat pasen, dus ik laat mijn beurt passeren. Maar gefeliciteerd, en fijn dat je er weer helemaal bent!

    BeantwoordenVerwijderen