donderdag 18 februari 2016

Golden Sunshine. (Pin it & Make it #7)

Golden Sunshine, zo heb ik het stofje genoemd wat ik kreeg van Droomstoffen om iets moois van te maken. Het stofje is te vinden onder Ladybug's Pick want een keer in de maand mag ik een stofje kiezen waar ik iets van maak en wat ik dan blog. Hoe tof is dat!! Neem een kijkje in haar webshop, er zijn genoeg prachtige stofjes te vinden!
Het stofje is licht doorschijnend, is fijn gebreid en er zit een goud draadje in. Ik zag er meteen deze pin in. Een ideaal vestje voor het voorjaar/zomer! Wel spannend want zo vaak naai ik niet voor mijzelf, en deed ik het wel dan droeg ik het bijna niet.....
Het patroon van Welcome to the Mouse House is makkelijk te maken, maar ze rekent wel veel stof :) Ik maakte maatje M met kapmouwtjes met 1,5 meter stof. Er zit bij het patroon ook een 3/4 mouw en een lange mouw.
Ik denk dat er nog wel wat van deze vestjes gaan volgen in tricot.




En nu maar hopen dat er veel Golden Sunshine gaat komen zodat ik het vestje veel aan kan zonder jas ;) En reken maar, dit vestje ga ik veel dragen!

14 opmerkingen:

  1. Ik moet ook eens aan de vestjes, dit is echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt super geworden!! Ideaal voor de mooie lentedagen die hopelijk in overvloed gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh laat die lente nu maar snel komen, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een leuk patroon voor de komende mooiere maanden. Ik ga hem ook pinnen geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een eer zeg, jouw eigen stoffencollectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Je mag er voor mij ook zo eentje maken, met lange mouwen dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai, wat fijn om zo maandelijks gratis te mogen gaan shoppen ;-). Je maakte er in elk geval iets heel moois mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, zo mooi!! Heerlijk stofje zo te zien? Ik ga dit patroontje onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuk patroontje! En in een mooi stofje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen