zondag 21 februari 2016

Robyn Hack

Ik werd gevraagd of ik een rokje wilde maken voor een vriendinnetje van de oudste. Ik koos voor het Robyn patroon uit de LMV kerst 2015 vanwege de zakken maar ik paste het patroon aan want het knopenpad liet ik weg, in plaats daarvan voegde ik wat stof toe. De zakken bleven. De jongste wilde wel poseren maar geen shirt aan....tja kleuters :) <3. 
Het rokje werd gebracht, bewonderd, gepast...en niet meer uit gedaan! Zo blij als iemand blij is met mijn creatie!

Stofje van Soft Cactus


7 opmerkingen:

  1. Lang leve eigenzinnige kleuters! Moet kunnen! :D

    Knap rokje ook! Ik ben niet zo gek van soft cactus maar hier vind ik het wel een geslaagde combi! :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik ben net wel gek van soft cactus :-) maar snap dat het voor sommigen wel wat druk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe fijn is dat als ze het niet meer willen uitdoen, :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk is dat vriendinnetje blij! Supermooi rokje en prachtige print!

    BeantwoordenVerwijderen