zondag 28 februari 2016

Stoere Candy

Ik wilde al tijden het patroon de Candy dress van LMV, want ik zag allemaal toffe jurkjes op de blog verschijnen...ik stelde het steeds maar uit en toen helaas nergens meer te krijgen. Het werd zelfs bijna een obsessie om het patroontje te vinden ;). Uiteindelijk kocht ik de franstalige en kon ik aan de slag met dit stoere adelaarssweaterstofje van Droomstoffen. Ik had een half metertje en liet daarom de zakken achterwege. Ik knipte overal iets extra waardoor ik alles kon afwerken met een zoompje.


Stof via Droomstoffen
Mijn kleine dame is ziek en dus kon ze niet showen, gelukkig heb ik nog een paspop in huis. Dit is een fijn speeljurkje voor dit voorjaar/zomer! (nu nog hopen dat ik de oudste ook warm kan krijgen voor zo'n jurkje, heb ik nog meer reden om er nog wat te maken :) 

8 opmerkingen:

  1. Hier ook een favoriet patroontje!Werd al meermaals gemaakt... ook een winterversie met lange mouwen. Goed dat je het dan toch nog kon vinden want die stoere candy is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je er graag nog eentje maakt, weet ik wel een klein meisje voor wie zo 'n jurkje super leuk zou zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig geworden...helemaal leuk en zeer zeker in veel soorten te maken , dus ook voor je oudste ...ik duim met je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!! Ik vind het ook een topmodelletje, jammer genoeg geen meisjes om voor te naaien ;)

    Veel beterschap daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe jurk! En toffe paspop! Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt? Ik zoek ook zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gekregen van iemand die hem niet meer gebruikte...

    BeantwoordenVerwijderen