dinsdag 9 februari 2016

Zo'n mooi stofje....

Verdient het om iets te worden...Vorig jaar koos de middelste voor de roze variant hiervan. Ik had beide kleuren besteld zodat zij kon kiezen en dus lag dit stofje al ruim een jaar te wachten op een bestemming.
Een vriendin vroeg mij een rokje voor haar dochtertje te maken en toen ik dit stofje naar boven toverde was ook zij verliefd. 
Ik maak graag rimpelrokjes, snel klaar, top effect en zo veranderde dit lapje ook in een rimpelrokje. Knoopsgat elastiek aan de achterkant zodat het op maat gemaakt kan worden. Ik gebruik ongeveer aan stof 3 keer de taillemaat. Dus bij een taillemaat van 50cm 150cm stof, als ik een 110cm breed stofje heb dan knip ik 2 keer een strook van 75 cm breed.
Nu duimen dat het past en dat zij er net zo blij mee zijn als ik :)

Shimmer Reflection Mint Gold van Micheal Miller

8 opmerkingen: