maandag 22 februari 2016

Zwart-Wit

Deze stofjes mocht ik uitproberen van Droomstoffen.nl en daar zei ik natuurlijk geen nee op. Zulke mooie zwart/witte stofjes, daar hou ik wel van! 
Ik maakte 2 kleine jurkjes en een jumpsuit en gebruikte de Liladress als patroon. Ik blijf het een fijn patroon vinden en volgens mij heerlijk comfy voor een klein baby lijfje.

Het zwarte/witte stofjes met kruisjes is wat dikker en gaat iets richting sweaterstof maar is nog heerlijk rekbaar. De zwarte met de pandaberen is heerlijk zachte tricot net als de grafische print. Het wit van de laatste 2 gaat meer naar off white.
Een stofje heb ik nog niet verwerkt, maar dat komt morgen vast wel. Ik ga zeker nog stofjes bij bestellen. De zwart wit trend vind ik super!

9 opmerkingen:

  1. Mijn god, wat een super leuke jurkjes en jumpsuit. Mijn vingers kriebelen al om ook in black&white aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Dat stofje van dat voorste jurkje had ik nog niet eerder gezien. Mmm...inspiratie borrelt op...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dat zie wil ok zo hard een meisje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook helemaal fan van de zwart wit trend, dit zijn hele mooitjes!

    BeantwoordenVerwijderen