woensdag 23 maart 2016

Fotomodel + Pin it & Make it #11

Ik pinde een tijdje terug dit patroon van een simpel jurkje uit tricot. Op de markt in Breda kocht ik 70cm dikke tricot/dunne sweater stof. Liet het (gratis) patroon afdrukken, knipte de stof en naaide het jurkje....Het lentekind zei: dat stofje vind ik echt te blauw...Ik haalde haar over.....ze trok het jurkje aan (wel nog wat te groot dus een 2de maak ik in een maatje 4), zij speelde fotomodel :) Met heel veel verve.  Geen ene foto top maar wat een lol hebben we gehad. Ze zag zichzelf op de foto's en zei: Mama dit jurkje staat mij wel erg goed he? En ze trok het niet meer uit!

Er zitten diepe zakken in, die zijn top maar de bij een 2de stik ik die niet meer door zoals beschreven staat. Dan vallen ze meer weg in de jurk.

5 opmerkingen:

  1. Ze heeft gelijk: het jurkje staat haar goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat echt prachtig!! Veel meisjes zouden eens moeten weten hoe mooi blauw kan zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is die geweldig gellukt, ik heb m ook gelijk gepind en ik ga er ook eens een poging aan wagen

    BeantwoordenVerwijderen