woensdag 16 maart 2016

Hieperdepiep hoera (Pin it en Make it #10)

Eindelijk na 11 maanden aftellen is het zover ons prachtige, lieve, grappige, slimme, standvastige lentekind wordt eindelijk 5. Want oh oh oh wat kan wachten lang duren als je kleuter bent. 
Afgelopen week zei ze op een ochtend...mama nog 6 nachtjes slapen en dan ben ik een verrast ei. Ik vroeg haar waarom, nou dan ben ik jarig en krijg ik cadeautjes en ben ik heel verrast. Ik noem mijn dames regelmatig een blij ei als ze heerlijk in hun vel gezellig en blij zijn ;)

Bij een verjaardag hoort trakteren en aangezien ons lentekind gek is van prinsessen en roze was ik erg blij met deze pin. Ik liet de pin zien en zij was fan! Ik knipte de bekers (van Xenos) en de dames versieren samen
 de kroontjes met plakdiamanten ( van HEMA). We vulden de kroontjes met popcorn en klaar was de traktatie!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen