zaterdag 5 maart 2016

Mijn lievelingstas, Pin it & Make it #9

Dit wordt hem, ik weet het zeker, deze tas ga ik het meest gebruiken dit voorjaar en deze zomer. En hopelijk nog langer :)
Ik baseerde mijn maten op deze pin en voegde voering en ritsvak zelf toe. Ik had hem al een tijdje bijna klaar liggen, maar maakte een fout met het bestellen van het tassenband. Toen ik opnieuw wilde bestellen was het op en kwam het ook lang niet op voorraad. Uiteindelijk besloten iets breder tassenband te kopen. En ik ben er blij mee!




Buitenstof: Uit de kast van mijn tante
Voering: ongebleekt katoen
Tassenband: Jeans 40mm van Textielstad
Rits via Etsy

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooie tas! Fijn dat het nu helemaal afgewerkt is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tas! Maakte ooit 1 tas in mijn eerste jaar stikles en sindsdien nooit meer... Hoog tijd om daar nu toch eens verandering in te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen