zaterdag 23 april 2016

Angst overwonnen...

Soms moet je een angst(je) overwinnen, zoals mijn angst voor tafelzeil/toile circee/geplastificeerd katoen...Ik probeerde het al eerder maar met mijn oude machine was het een grote mislukking, ondanks de tip met het plakband...
Ik kreeg een tijdje terug van Keetje Knutsel een coupon geplastificeerd Petit Pan, maar ja ik durfde niet te knippen en te stikken. Tot gisteravond, kindjes naar bed, Lief in Dublin en de hond aan mijn voeten. 
Ik maakte etui's en maakte er gelijk wat meer en van elke nieuwe versie werd ik blijer. 


De afmeting is 24cmx12cm. Er werden er gelijk 2 geconfiskeerd  maar de andere 2 kunnen in mijn voorraad cadeautjes :) Helaas waren mijn bijpassende ritsen op maar als het goed is komt er deze week een pakketje van overzee aan met nieuwe ritsen! Jeuj! Wie weet knip ik dan de stof helemaal op en heb ik een mooi voorraadje etui's. En ja mijn  angst is weg dus ben van plan vaker met deze soort stof te gebruiken!

11 opmerkingen:

  1. Leuk!. Wat het dan nu gemaakt dat ht wél werkte? Ik ben heel benieuwd, want zit namelijk met een soortgelijk angstige ;-) groetjes! (http://lilliepawillie.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk de boventransporter van mijn nieuwe Pfaff...

      Verwijderen
  2. Super leuk om te doen, he. Gaat ook heel goed om toilettasjes te maken en fietshoesjes.Zelf gebruik ik alleen de toile ciree van PP.(alle andere zijn goedkoper maar lukken minder goed! )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk seg en knap afgewerkt! Ik stoor me altijd aan de uiteindes van die rits, dat zit daar altijd zo te 'bobbelen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boventransport kan inderdaad wel wonderen doen! Een goede investering. De tasjes zijn heel mooi!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit!! en angsten overwinnen is altijd goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, leuke zakjes en het is juist superleuk met die gekleurde ritsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Ik heb eerder een angst voor ritsen. :d

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik een paar jaar geleden overwonnen ;)

      Verwijderen
  8. Leuk! Ik zie hier al leuke verjaardagscadeautjes aankomen voor de net-geworden-tienerdochter haar vriendinnetjes :-) Oefening baart kunst als het op ritsen aankomt, in mijn geval...

    http://tresorsdemachouette.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen