dinsdag 12 april 2016

Het bed, Pin it & Make it #13

Tijden geleden pinde ik een pin, die ik nu nergens meer kan vinden...., de kleuren, het bed ik zag het helemaal zitten.
Ons Wintermeisje is geen roze meisje maar wel een echt meisje en zag het ook helemaal zitten met dit bed. En dus werd haar kamer gemaakt met inspiratie van de verdwenen pin. Ze heeft er behoorlijk wat geduld voor moeten kweken, mijn oom ontwierp en maakte het bed, een prototype want hij zou er zo nog meer willen ontwerpen :). Toen het af was was het feest!
Het bed is al van alles geweest, een schip, een onderzeeër en een kasteel. Er zitten geheime laatjes en vakjes is en heeeeel veeeeeel bergruimte.

Achter de deuren zit een kast waar Lego Friends, spelletjes en puzzels zijn gehuisvest. Het winterkind houdt van lezen dus er zijn genoeg boekenplankjes om haar verzameling boeken ook een plekje te geven.
Voor bij het slaapgedeelte maakte ik een lampje, de standaard is nog van de oma van mijn Lief en werd geverfd in een fris kleurtje. Het kapje bekleedde ik met Petit Pan.

 Onder het bed is een bureautje met kastruimte aan de zijkant.



6 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs gaaf bed is dit geworden.
    Daar zal je dochter veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf bed!Vind dietrap ook heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe cool is dat seg!!! Wauw!!! Daar zijn die van mij ( en ik ook wel ) jaloers op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik kan geloven dat ze hier fan van is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel gaaf zeg, een echt eigen plekje!
    succes met het opmaken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen