woensdag 20 april 2016

Hoe mislukt toch een succesje werd

Ik kreeg mijn tweede Ladybug's Pick van Droomstoffen, maar oh de tijd die kreeg ik er niet bij. Het was de bedoeling om er een jumpsuit voor de oudste van te maken....was ja....want het project mislukte jammerlijk en lag een week in een hoek van de kamer. Maar het stofje was zo mooi, soepel en zacht dus moest ik er wel wat mee....
Bij de stof had ik ook een stuk boordstof in een mooie kleur petrol besteld. Ik pakte het erbij en maakte uit de stof van de mislukte jumpsuit een toffe legging voor de kleine man. Grijs en Petrol samen ik zeg een top combi :)

En tja foto's nemen van een peuter.....hij zit nooit stil....behalve als hij slaapt ;)

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je mislukking op zo'n leuke manier weer goed kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je het nog kunnen redden hebt. Inderdaad een geslaagde kleurencombi. Lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden! Heerlijk ventje zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk geworden! Gelukkig kon je improviseren zodat het niet verloren ging ;-).

    BeantwoordenVerwijderen