vrijdag 22 april 2016

In zomerse sferen Pin it & Make it #14

Gisteren verkeerde wij hier in Brabant even in zomerse sferen, een mooi moment om de 2 Gloria topjes naar het patroon van Emma & Mona op de foto te zetten. Het patroontje stond nog maar kort op mijn Pinterestbord waar ik alle patronen bewaar die ik ooit zou willen naaien. Dit patroontje vraagt erom om er nog een paar te maken, zo gemaakt en volgens het winterkind zit het heerlijk. Ik duik deze week denk ik mijn kast nog in om resten tricot te pakken er nog een paar te maken. Her en der valt er nog wat te verbeteren in mijn afwerking maar door het vaker te doen komt dat vast goed.

Grijze stofje met de origami beestjes komt van Droomstoffen en de vogeltjes zijn een restje wat al even in de kast lag.

4 opmerkingen:

  1. Leuke topjes voor de dametjes in spe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd zalig patroontje, dochter kan niet wachten tot het zomer wordt! werd hier al herleidt tot 3 zomerkleedjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen