zaterdag 2 april 2016

Winnaar, hoe 10 maart 2 april werd....

En toen was het opeens 2 april. Terwijl ik beloofd had een winnaar te trekken op 10 maart van een costumized slaapzak....Tja soms loopt het zo...mijn prioriteiten lagen even ergens anders....Nl bij het opzetten van mijn lactatiekundige praktijk. Maar daar is (bijna) alles klaar voor. Ik vind het super spannend....Maar het komt vast helemaal goed! 

De winnaar: via Facebook reageerde zij, Tanja Protrka. Gefeliciteerd!
Ben benieuwd welke stof ze uitkiest voor de slaapzak! Heb nu al zin hem te maken!

En omdat ik zo trots ben op mijn logo van mijn praktijk wil ik die ook nog even met jullie delen.
Hoeveel tijd ik nog ga overhouden om te naaien dat weet ik niet, maar dat ik zal blijven naaien dat weet ik wel :)

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk logo! Ben je ook vroedvrouw? (ik wel) of wat doe je van praktijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon in Nederland, dus mag en kan ik een praktijk starten bij een IBCLC certificering en een inschrijving bij de NVL en de KVK :). Daarnaast werk ik als kinderverpleegkundige op een post ic neonatologie in een ziekenhuis en werk ik ook daar als lactatiekundige. Ik heb inmiddels aantal jaar ervaring in het vak en deed in het dorp waar ik woon consulten als Florence Nightengale ;). In Nederland vergoeden veel zorgverzekeraars lactatiekundige zorg en moet je voldoen aan de eisen die ik hierboven beschreef. Ik heb er zin in! Het zit dus anders dan bij jullie in België.

      Verwijderen
    2. Interessant zeg! Ik werk ook op neonatologie voornamelijk :) zeg maar 3/4 en 1/4 op materniteit. (en heel soms op verloskamer), maar dan als vroedvrouw dus.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ben er zelf ook echt heel blij mee. En een beetje trots :)

      Verwijderen