vrijdag 6 mei 2016

Gymshorts, Pin it & Make it #15

Het lukt mij niet om echt 1 pin per week te doen, en misschien ook wel maar ik blog niet alle recepten die ik van Pinterest afhaal....Het is druk met werk en de tijd die er dan overblijft wil ik besteden aan mijn gezin, meestal naai ik als de kids in bed of op school zijn, maar met een meivakantie van 2 weken is er weinig naar school gaan bij ;)
Maar vanmiddag gingen de meiden met mijn lief naar het zwembad en de kleine man lag in bed....Dus Me time :)
De winterkind is niet van de rokjes en de jurkjes, waar de kast van het lentekind dus uitpuilt van rokjes en jurkjes...komt de het winterkind er wat karig van af.

Op Pinterest had ik deze pin van een simpel broekje. Dus de naaimachine werd verplaatst naar de buitentafel, het patroon werd geknipt en geplakt en een klein uur later was er een shortje. Ik ga er denk ik nog wat maken, gebruikt echt heel weinig stof en ook qua tijd zit dit projectje goed! ps patroon is er volgens mij ook in damesmaten ;)
Het is na het zwemmen aangegaan om te passen en niet meer uitgegaan :) Ze is er blij mee! Denk dat ik er een off white Gloria topje erbij maak. Die topjes vindt ze nl ook heel fijn!
Stofje van Soft Cactus via Keetje Knutsel

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk shortje. Die wil ik wel voor mezelf..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon is er ook in volwassen maat :)

      Verwijderen
  2. Heel mooi geworden! En perfect afgewerkt zie ik zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal een leuke verrassing geweest zijn bij thuiskomst.
    De naaimachine naar de buitentafel verplaatsen vind ik een goed idee, dat zal ik ook eens doen, want het zolderatelier is een beetje vol geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!! Ik vind de combinatie van de stofjes echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Was eerst bang dat het te pyjama-achting zou zijn maar het staat haar super!

      Verwijderen
  5. Leuk zeg! Die wil ik inderdaad ook wel voor mezelf maken :)

    BeantwoordenVerwijderen