dinsdag 14 juni 2016

Hartendief

Ze is pas 7 maar heeft al jaren een vriendje, begonnen bij de jongste kleuters. Er azen meer jongens op verkering maar helaas geen kans...Een paar keer per jaar gaan ze samen naar de film, met een van de moeders er naast ;).  Ze is verdrietig als hij meer met voetbal bezig is in de pauzes dan met haar en maakt daar afspraken met hem over. Er worden knutselen voor elkaar gemaakt met heel veel hartjes. 
Toen ik dit stofje met heel veel hartjes spotte bij Yvette (helaas uitverkocht) zag ik daar een naaisel in voor mijn winterkind. Het stoere van de spijkerstof, het zoete van de hartjes. Het stofje is enorm soepel en neigt meer naar een gewone katoen in spijkerstof uitvoering.
 Ze houdt helaas niet van jurkjes en rokjes, ze wil stoer zijn en niet schattig. (Ze is het jongste en kleinste meisje van de klas) Dus werd het geen jurkje maar de Ally Jumpsuit van LMV. Hij is iets aan de ruime kant, maar ze is er super blij mee. Ik sloeg er drukknoopjes in en in de zoom van de pijpen deed ik elastiek voor een pof-effect.


9 opmerkingen:

  1. Ongelooflijk mooi! Ik had het stofje daarstraks in mijn mandje gestoken bij Yvette maar moest keuzes maken. Spijt!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt een super fijn soepel katoenen spijkerstof. Zo blij met mijn aankoop!

      Verwijderen
  2. Oh gaaf!! Deze zou mijn dochter zo ook willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waauw, die is echt héél mooi! wat een leuke stof, leuke jumpsuit, en zo'n mooi meisje ook! En oooh, wat een romantisch verhaaltje... hoe zou dat evolueren? Zo ... euh.. schattig? ;-) (niet zeggen dan maar dat ik dat gezegd heb? ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeel mooi, stoer en lief tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen