maandag 20 juni 2016

Lalieboe Ritstasje

Een tijdje terug deed Petra van Keetje Knutsel een oproep op FB voor het testen van een patroontje, ik reageerde want tja, I love ritstasjes en I love Petit Pan. Ik mocht testen.
Het is een mooi patroontje voor een kleine toilettas. Hij is anders door het biaisband langs de rits.

Ik kreeg een mooi pakketje toegestuurd van Petra met een mooi Petit Pan stofje, met mijn eerste versie had ik ruzie en is niet blog waardig, en dus deed ik een nieuwe poging en maakte er een in stofjes van Soft Cactus die ook verkocht wordt bij Keetje Knutsel. Deze lukte veel beter, al had ik nu eigenlijk mijn rits te lang gelaten.

Het patroon is te vinden op de blog van Petra en pakketjes met alle materialen zijn te koop op de markten waar Petra staat.

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben net met dezelfde stof een dekbedovertrek aan 't maken.

    BeantwoordenVerwijderen