zondag 19 juni 2016

Rimpelrokje met zakken

Gisteren kreeg ik mijn bestelde pakket stof van Droomstoffen.nl . Yvette had er ook 3 extra stofjes bij gedaan. Ik kon niet wachten om alvast aan de slag te gaan met deze stofjes en verwerkte de eerste vanmorgen voor mijn late dienst.. Ladybug's Pick nummer 3. Een super soepel katoentje van Hilco, 150 breed. 
Ik bestelde er mintgroene glitterelastiek bij en maakte een simpel rimpelrokje. Ik maakte zakken in de zijnaden want het lentekind verzameld graag schatten overal waar ze komt. Ik gebruikte de hele stof breedte en knipte die doormidden om de zakken te kunnen plaatsen. Het is iets meer werk maar heel goed te doen. De schatten kunnen zo verzameld worden :)

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk en echt zomers! Ideaal snel klaar projectje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n rimpelrokjes: altijd een succes hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai super tof geworden!! Ik kan niet wachten om er ook weer opnieuw in te vliegen met de stofjes van Yvette.

    BeantwoordenVerwijderen