dinsdag 21 juni 2016

Schooltassen

Het schooljaar is bijna voorbij...tenminste zo voelt het...Wij zijn hier in de regio als laatste aan de beurt dus moeten nog 5 weken....En ik kreeg de vraag van een moeder of ik alvast 2 tassen kon maken voor volgend jaar. 
De schouderbanden zijn verstelbaar. Rond de rocketstof zit een nep leren paspel. Er is ruimte genoeg voor 2 bekers, een brooddoos en fruitbakje.
De drukknopen gingen er vandaag op. zodat ze eindelijk af zijn. Hopelijk zijn de ontvangers er blij mee. Ik vind ze in elk geval goed gelukt :)
De schuifgespen en de pasanten komen van:www.mamarieke.nl, de stofjes van www.maliekeenco.be en het patroon maakte ik vorig jaar zelf, mocht er behoefte zijn aan een uitleg dan zal ik er een maken tijdens het maken van een volgende tas.  Als tussen vulling gebruikte ik Soft en Stable, super spul voor tassen!
BewarenBewarenBewarenBewarenBewarenBewaren

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tassen! Ik vind het zo knap dat jij tijd hebt voor zulke projecten terwijl je ook een gezin en baan hebt. En als ik me niet vergis ben je zelf wat aan het opstarten?! Petje af. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja...denk kwestie van niet goed stil kunnen zitten, praktijk is opgestart maar nog niet heel druk , ik doe veel tijdens het slaapje van de jongste of in de avonduren :)

      Verwijderen
  2. Oeh ja, een tutorial, dat lijkt me wel wat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, prachtig! En al denken a h volgende school... hier toch nog even genieten v d vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik ben wel geïnteresseerd in een tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen