woensdag 13 juli 2016

Zomertip!

Vakantieboeken voor kids, die kende ik al...Tot een van mijn lieve vriendinnen mij wees op het Landleven vakantieboek.  Haar 4de kind :) Een vakantieboek voor eigenlijk het hele gezin. 
Het boek staat vol verhalen, inspiratie, DIY, recepten, puzzels en een heuse puzzeltocht op een plek die je zelf in kunt vullen, als het maar op het platteland is. Want een rondje op de tractor zul je waarschijnlijk in de stad niet snel vinden;)
Mijn dames claimden de verschillen plaatjes, de kijkdoos en de kleurplaat al. Het boek gaat dus mee in de tas. Samen met 2 lege schoenendozen. Een aantal recepten gaan we zeker proberen, een goede aardappelsalade is nooit weg en ook een koninklijk campingdessert zie ik wel zitten! Plezier voor ons allemaal, eens kijken hoeveel opdrachten we van de puzzeltocht kunnen doen. Ik hou jullie op de hoogte!
Het Boek is te verkrijgen bij de boekhandel en hier.
Maar je kunt ook je kans wagen...Want ik mag er een weggeven! 
Wat moet je doen?
Geef hier onder een reactie en zet in de reactie wat je zeker deze zomer wilt doen!
Op 26 juli trekt een onschuldige hand een winnaar!
Alleen voor Nederlandse en Belgische volgers

20 opmerkingen:

  1. Leuk! Wij gaan veel daguitstapjes doen, als we weer met zijn viertjes thuis zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Wij gaan zeker lekker wandelen door het bos! Lekker Door de natuur banjeren. Maar ook dagjes museum en zwembad gaan zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga deze zomer zeker genieten van de kleinkinderen en van het huwelijk van onze dochter .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Ik wil ook een kansje wagen! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij gaan twee weken op reis naar Frankrijk en ik heb gisteren op mijn blog een uitgebreid lijstje gezet met allemaal leuke uitstapjes. Al vrees ik dat ik veel te weinig vakantie heb hiervoor 😄. Wat we zeker nog willen doen: nog eens een wandelzoektocht met de kindjes, naar de zomerbar, naar zee, ijsje eten op de boerderij, met de spoorwegfietsen een tochtje maken, gaan zwemmen, gezellig thuis blijven, ...

      Verwijderen
  5. Super leuk. Wij gaan veel klussen in ons "grote mensen" huis. Een weekje naar Berlijn. En natuurlijk ook wat dagjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtzomer , ik mag 70kaarsjes uitblazen en ik ben 45jaar getrouwd met mijn lieve schat. Dus deze zomer een groot feest en ook wandelen , fietsen en leuke dingen doen met onze kinderen en kleinkinderen
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wil water zien - zee, zwembad, maakt niet zo veel uit. En zon, dat ook :-)
    Gewoon wat tijd hebben voor elkaar, nog eens op bezoek bij mijn oma en opa. Kleine dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wij gaan 2 weken naar de ardennen en hebben geen wifi! voor mijn 2 oudste dochters zal het wel afzien worden. Dus zo'n leuke bezigheid zie ik ook wel zitten!
    Ik vind het erg leuk, leuker dan al die zomerboeken die in een middagje uitgelezen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik waag graag mijn kans :-)
    Met 3 hevige kindjes in huis waarvan de oudste zich snel verveelt zijn alle tips welkom ;-)
    Wij gaan aankomende week al een weekje weg met de caravan naar de Lilse Bergen in Gierle en onze grote vakantie is vanaf midden augustus, dan gaan we naar Frankrijk met onze caravan.
    Dat het weer maar snel goed wordt zodat ik veel speeltuinen, wandelingen enz kan doen met de kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, leuk! Ik kan dit boekje niet, de ideale gelegenheid om mijn kans te wagen dus...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn momenteel op vakantie. Maar erna willen we zeker nog enkele dagen naar de kust of de Ardennen. Bokrijk staat hier ook nog op het programma.

      Verwijderen
  11. Ik wil ook graag mijn kans wagen. Het lijkt me een tof boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil ook een kansje wagen. Het is de bedoeling dat wij morgen op vakantie gaan. Het gaat alleen niet goed met mijn man. Grote kans dat onze vakantie niet door gaat en wij thuis blijven. We bekijken het per dag. Als troost voor onze jongste dochter van 9 zou het leuk zijn om dit boek te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij gaan voor de eerste keer op hotel met onze meisjes! En vooral genieten! Niets moet, niet stressen maar gewoon go with the flow!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij houden een thuis-vakantie. Hopen op mooi weer. Voor de kinderen een zwembad en mama en papa op terras, meer moet dat niet zijn. Wat links en rechts, wat kleine uitstapjes. Het boek zou een goede inspiratie zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wij wisselen dagjes verbouwen af met uitstap-dagjes: naar Bokrijk, een maïsdoolhof en hopelijk ook enkele dagen naar zee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij wandelen hier in Ierland lekker in de bergen. We hopen ook nog een boottochtje te doen!

    Klinkt als een leuk boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wij gaan met ons vijfjes, waaronder 2 kleuters en een kersverse baby, eten, relaxen, zwemmen, beestjes zoeken, zand tussen de tenen krijgen, bloemetjes plukken... Kortom wonen in onze heerlijke tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Met onze famkes (2 en 5 jaar) gaan we zeilen met onze boot. En ja vermaken op een paar vierkante meters is soms best een uitdaging. Het vakantieboek zou dan ook zeer welkom zijn ;-) !!

    BeantwoordenVerwijderen