vrijdag 26 augustus 2016

Back to school #1

De dames hier in huis hebben nog iets meer dan een week vakantie, dus hoog tijd voor nieuwe tassen. De eerste rolde deze week onder mijn machine vandaan. De Tienertas van Jace did it. Het is echt een leuk patroon en als je alles hebt geknipt en gestreken in een uurtje in elkaar :) Daar word ik altijd heel blij van :)Hij is nog aan de grote kant voor ons oudst dametje, maar ze kan alles wel in een tas meenemen. Voor haar gymspullen ga ik nog een apart tasje maken, heb gelukkig nog stof over. 






Ik gebruikte als accent wat goud kleurig paspel. Ze is verliefd, op de tas, de stof en het goud.
Bij een nieuwe tas hoort een passend etui, gelukkig was die nog niet klaar want vandaag kwamen mijn geweven labels binnen...en daar ben ik dan stiekem een beetje verliefd op!

6 opmerkingen:

  1. Ohh zo blij dat jullie zo blij zijn!! Geweldige stoffenkeuze en met wat gouden paspel... altijd raak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Uw dochter gaat de show stelen op school ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie tas! En die labels zijn inderdaad ook heel schoon! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Helemaal klaar voor een nieuwe start!

    BeantwoordenVerwijderen