dinsdag 30 augustus 2016

Celeste+ of de tas met de fout of back to school#3

Het Lentekind had een grote wens voor haar nieuwe schooltas...het moest er een zijn met een rits, heel graag in het roze stofje met de beren...van Soft Cactus. Want echt mama die vind ik prachtig! En zo gebeurde het dus ook! 

Het werd de Celeste uit "Mijn Tas" van Finch en Elisanna. Ik maakte wel een Celeste+ met gouden paspel in de zijnaden en ipv H640 gebruikte ik Style vil. De tas staat daardoor zonder problemen en is erg vormvast, Style vil is wel prima te verwerken, mijn machine stikt het zonder problemen. 

Alleen zit er een fout in....en niet zo maar een....een waar ik 10 keer over nagedacht had of ik het nu goed knipte...en toch.....Oef...Het Lentekind vindt het vooral heel grappig en zei he wat leuk de beren staan op zijn kop...en mama...tja mama die baalt...Wie weet komt er halverwege het jaar nog wel een nieuw exemplaar...:)

Mijn bloemen lopen dan wel weer een soort van door ;)


9 opmerkingen:

  1. Heel mooi! En die beren, dat gaat geen mens zien, behalve zij de je blog lezen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook mooi en ik denk indefdaad dat daar niemand op let hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan staan de beren ten minste juist als je lentekind van bovenuit naar haar prachtige tas kijkt ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat snel ik de frustratie.
    Gelukkig apprecieert je kind de tas ten volle. Maakt vast heel veel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke tas. Ik snap dat je ervan baalt, maar het overkomt de beste!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat had me wellicht niet opgevallen. Super tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat ze de beren op z'n kop grappig vindt! Ondanks het foutje toch een hele leuke tas geworden én hier vereerd dat ze dit zo'n mooi stofje vindt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal niks erg, geweldige tas geworden....een herkenbaar moment.
    maar tof gemaakt, zeer mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beren mogen dan op hun kop staan, het blijft een supertoffe tas!

    BeantwoordenVerwijderen