vrijdag 19 augustus 2016

Vakantiewerk

Op vakantie mag mijn naaimachine niet mee...maar helemaal stil zitten en niets maken....oef dat vind ik moeilijk. Gelukkig kwam Lisanne van Draad & Praat met een nieuw boek, Haak je Happy. Het sterkussen was volgens mij een prima project om mee te nemen in de kofferbak! Er werden 2 bollen wol bij de Zeeman gehaald en een haaknaald nr 7. 
Ik haakte flink door tijdens de slaapjes van de jongste, want het kussen is een flink tel ding en afleiding van 3 kids....is niet echt handig bij dit patroon. Maar misschien kan ik gewoon geen 2 dingen tegelijk :) Voor het einde van de heerlijke vakantie in de Perigord waren mijn bollen wol op....maar mijn kussen nog niet af...balen maar niets aan te doen. De overbuuf was zo lief om een extra bol te halen en dus kwam het kussen deze week thuis af. Helemaal perfect is hij niet maar ik vind hem te goed gelukt om niet te showen!


2 opmerkingen:

  1. Vind hem erg goed gelukt en als er iemand 2 dingen tegelijk kan, ben jij het! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben met de kleine variant bezig...inderdaad ...veel tellen...maar ik vind het bij jou echt mooi geworden...leuk op je stoel

    BeantwoordenVerwijderen