zondag 9 april 2017

Stekelig

Heel lang had ik niet zoveel met de cactus-trend...ook niet met de botanische...maar nu ben ik toch om. Ik kreeg van Droomstoffen 70cm van een Het is een heerlijk stofje, zacht, juiste dikte en fijn om te verwerken.
Ik ging voor het favoriete patroontje van het Lentekind, zij vindt het heerlijk zitten en draagt het liefst elke dag een Candy <3.  Inmiddels ben ik er zo handig in geworden dat er binnen een uur een lapje stof veranderd is in een erg comfortabel jurkje. Ik maakte hem ala me, verlengde, dubbele mouwen, afgewerkte zakken en halslijn en elastiek in de tunnel.

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Hier werden cactussen verknipt tot een communiehemdje, blauwe nog wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. <3 voor dit stofje! Candy is altijd goed :)

    BeantwoordenVerwijderen